
Ferrovial , Gyocivil ve Licuas konsorsiyumuyla, Calle Sinesio Delgado ile Nudo Norte Calle 30 arasındaki bölümü çökertmeyi de içeren Paseo de la Castellana’nın kuzey ucunu dönüştürme projesine liderlik edecek. Madrid Belediye Meclisi tarafından ihale edilen 98,4 milyon avroluk bu proje, şehrin en sıkışık bölgelerinden birini daha erişilebilir, işlevsel ve sürdürülebilir bir alana dönüştürecek.

Yaklaşık 70.000 m²’lik geliştirilebilir yüzey alanına sahip proje, yayalara öncelik vermek için tasarlanmış yeşil alanlar ve sivil alanlar da dahil olmak üzere modern ve verimli bir kamusal alan yaratacak. Ayrıca yüzlerce yeni ağaç ve binlerce çalı dikimi içerdiğinden önemli bir çevresel iyileştirme de sağlayacak.
Çalışma, Madrid Şehir Meclisi’nin şehir için büyük önem taşıyan bir alanda işlevselliği, sürdürülebilirliği ve kentsel entegrasyonu artırmaya yönelik stratejik planının bir parçası. Ayrıca Virgen de Begoña bölgesini ve gelecekteki Madrid Nuevo Norte gelişimini şehir merkezine bağlayarak bu kentsel eksen boyunca kuzey-güney hareketliliğini artıracak.
Çalışma kapsamında, yolun çukurlaştırılması, yüzey seviyesindeki şeritlerin yanlara yönlendirilmesi ve şehrin en sıkışık alanlarından birinin daha erişilebilir, işlevsel ve sürdürülebilir bir alana dönüştürülmesi için iki şeritli bir bisiklet yolu oluşturulması yer alıyor.
Ferrovial’in inşaat bölümünün (yüzde 65 hissesi) liderliğindeki bir konsorsiyum tarafından Gyocivil (%17,5) ve Licuas (%17,5) ile işbirliği içinde yürütülecek. Bu son komisyon, Ferrovial’in sürdürülebilir altyapının geliştirilmesinde ve kentsel bağlantının iyileştirilmesinde liderliğini yeniden teyit ediyor ve insanlar için olumlu bir etki yaratan oldukça karmaşık teknik projelerle başa çıkma kapasitesini kanıtlıyor.
İlginizi Çekebilir
Kořenice-Bečváry Yüksek Hızlı Tren Hattı Terminal Tasarım Yarışması
Özbekistan’da 10 Milyar Dolarlık Gaz – Kimya Kompleksi İnşa Edilecek
Andritz, Teksas’ta Şebeke İstikrarını Güçlendirmek İçin Senkron Kondansatör Tesisleri İnşa Edecek