
- Liebherr raylı vinçler, Ortak Girişim Femern Link Yüklenicileri için Kuzey Avrupa’nın en büyük altyapı sahasında esnek konuşlanma olanağı sağlıyor.
- Sağlam döner platformlar, aşırı koşullar altında bile maksimum kullanılabilirliği garanti eder

18 kilometrelik Fehmarnbelt Tüneli projesinde şu anda 20’den fazla güçlü Liebherr kule vinci faaliyet gösteriyor ve bunların çoğu maksimum esneklik sağlamak için raylara monte edilmiş. Sağlam dönüş sistemleri, zorlu hava koşullarında bile tutarlı performans sağlıyor.
Kuzey Avrupa’nın en büyük altyapı projelerinden biri olan Fehmarnbelt Tüneli, en son teknoloji Liebherr vinç teknolojisine dayanmaktadır. Sahanın Danimarka tarafında 20’den fazla Liebherr kule vinci çalışmakta olup, bunların çoğu raylı sistemle donatılmıştır. Bu, bu büyük projenin gerektirdiği verimlilik ve esneklik için önemli bir başarı faktörüd
Raylar üzerinde güvenilir ve mobil: Büyük bir şantiye için maksimum esneklik
Danimarka şantiyesindeki gereksinimler olağanüstü: ağır yükler, sıkışık programlar, zorlu kıyı hava koşulları ve birkaç yıla yayılan bir inşaat takvimi. Liebherr 380 EC-B 16 ve 630 EC-H 40 gibi Liebherr vinçleri, işte tam da bu noktada güçlü yönlerini ortaya koyuyor. Sağlam Liebherr tasarımı döner platformları öne çıkıyor: Diğer vinç sistemlerini durma noktasına getiren hava koşullarında bile Liebherr vinçleri güvenilir bir şekilde çalışmaya devam ediyor.
Sahada konuşlandırılan Liebherr vinçlerinin çoğu raylı sistemle donatılmıştır. Bu tasarım, zaman alıcı sökme veya yeniden montaj işlemleri olmadan geniş üretim ve montaj alanlarında verimli bir şekilde hareket etmelerini sağlar. Yüksek performanslı Liebherr vinçleri, her biri 217 metre uzunluğunda ve yaklaşık 73.000 ton ağırlığında olan 79 standart tünel elemanının 1,5 kilometrelik mesafeye kadar üretim ve taşınmasında hayati bir rol oynar. Vinçler, tüm inşaat süresi boyunca şantiyede çalışır durumda kalacak şekilde tasarlanmıştır.
Dünyanın en uzun batırma tüneli için teknoloji
Yaklaşık 18 kilometre uzunluğundaki Fehmarnbelt Tüneli, Danimarka’nın Lolland adası ile Almanya’nın Fehmarn adası arasında Baltık Denizi’nin altından geçerek dünyanın en uzun batırma tüneli olacak. Proje, Avrupa ana ulaşım ağı içindeki İskandinav-Akdeniz koridorunun merkezi bir bileşenini oluşturuyor. İki hatlı elektrikli demiryoluna ek olarak, tünel dört otoyol şeridi içerecek ve Hamburg ile Kopenhag arasındaki seyahat süresini önemli ölçüde azaltacak.
Liebherr vinçleri, dayanıklılıkları, bakım kolaylıkları ve yüksek performanslarıyla ünlüdür. Avrupa’nın en karmaşık ve en uzun süren inşaat projelerinden birine entegre edilmeleri, bu güçlü yönlerinin bir kanıtıdır. Raylı sistem kurulumu ve güçlü dönüş sistemlerinin birleşimi, onları zorlu taleplere sahip büyük ölçekli projeler için ilk tercih haline getirir.

İlginizi Çekebilir
ABD’de Danieli Hybrid MIDA Minimill Projesi
İtalya Campolattaro Barajında Falanghina Tünel Açma Makinesi Çalışmaya Başladı
Avustralya Perth Havalimanı Genişleme Projesi