
17 Ocak’ta, yaklaşık 215 ton ağırlığındaki son çelik kafes kiriş, Çin’in bağımsız olarak geliştirdiği dördüncü nesil akıllı kablo vinç sistemi kullanılarak sorunsuz ve hassas bir şekilde kuruldu. Çin Demiryolu Yüksek Teknoloji Endüstrisi tarafından CREC altında ortak inşa edilen dünyanın en yüksek köprüsü olan Huajiang Kanyon Köprüsü başarıyla tamamlandı.

Köprü, Liuzhi-Anlong Otoyolu’ndaki önemli bir kontrol projesi olup resmi olarak 18 Ocak 2022’de inşasına başlanmıştır. Ana yapı, köprü tabliyesi ile su yüzeyi arasındaki dikey mesafenin 625 metre olduğu, Çin’in en yüksek binası olan Şanghay Kulesi’nin yüksekliğine eşdeğer, 1.420 metre açıklıklı çelik kafesli sertleştirilmiş bir asma köprüdür.

Tamamlandığında, köprü Hangzhou-Ruili Otoyolu’ndaki Beipanjiang Köprüsü’nü geride bırakarak dünyanın en yüksek köprüsü ve küresel olarak en uzun açıklıklı dağ köprüsü olacak. China Railway Hi-Tech Industry tarafından üretilen çelik kafes kiriş yapısı, ana kafes kirişler, ana çapraz kafes kirişler, alt kirişler ve güverte panellerinden oluşur. Toplam ağırlığı yaklaşık 22.000 ton olan ve üç Eyfel Kulesi’ne eşdeğer 93 kurulum segmentinden oluşur.

İlginizi Çekebilir
Mozambik Cahora Bassa Hidroelektrik Santralinin Rehabilitasyonu
Budapeşte Havalimanına Yeni Yüksek Hızlı Tren ve Yük Havalimanı İnşa Edilecek
Endonezya Patuha Jeotermal Enerji Santrali Projesi