
RFI Rete Ferroviaria Italiana tarafından ihale edilen ve Italferr SpA tarafından yönetilen, Impresa Pizzarotti & CSpA (grup lideri), Saipem, ICM Group ve Salcef Group’tan oluşan Geçici Şirketler Grubu’na bağlı Piadena-Mantova Demiryolu Çift Hat Bağlantısı sahasında önemli ve karmaşık bir mühendislik projesinin inşasına başlandı.

Bu, Piadena ve Tornata arasındaki Dugale Tagliata kanalını geçecek ve istasyon yakınındaki eski yapının yerine geçecek olan köprüdür; böylece trenlerin çift hatlı hareketine olanak sağlanacaktır.
Metal kafesli bir yapıya sahip olacak köprünün uzunluğu 68 metre olacak ve tek açıklıktan oluşacak. Bu arada köprü, inşa edilecek viyadüklerin en uzunu olacak; hatta Oglio Nehri üzerindeki viyadüklerden bile daha uzun olacak.
Özellikle köprünün temellerini oluşturacak olan betonarme duvarlar olan diyaframlarda çalışmalar başladı ve yaklaşık elli metre derinliğe ulaştı. Etkilenen inşaat alanında 48 metre derinliğe kadar kazı yapacak bir kepçeli kepçe makinesi çalışıyor.
Her bir omuz için temel çalışmalarının yaklaşık iki buçuk ay sürmesi planlanırken, tüm çalışmaların bir yıldan biraz fazla bir sürede tamamlanması bekleniyor.
İlginizi Çekebilir
Kahramanmaraş Andırın’la Merkezin Ulaşımını 20 Kilometre Kısaltacak Yol İnşaatı Hızla İlerliyor
Antalya Konaklı Arıtma Tesisinde 200 Milyon TL’lik Yenileme Çalışması
Suudi Arabistan 380kV İletim Hattı Projesi