PVC profil sektöründe ilklerin öncüsü Egepen Deceuninck, Türkiye’nin ilk profesyonel teknik servis hizmeti Assist ile markası ne olursa olsun PVC pencere ve kapılarında problem yaşayanlara en hızlı ve pratik çözümü sunuyor. Penceresini yenilemek isteyenler içinse ücretsiz keşif gerçekleştirerek en uygun seriyi belirlemelerine destek oluyor.
PVC kapı ve pencelerinde sorun yaşayan ve yenilemek isteyen herkese açık olan bu hizmete ücretsiz olarak 0850 399 0 399 numaralı telefondan ya da egepenassist.com.tr üzerinden ulaşılabiliyor.
Kolay ulaşılabilirlik ve hızlı çözümleriyle müşteri memnuniyetine öncelik veren Egepen Deceuninck, sektörde bir ilke daha imza atarak, Türkiye’nin ilk profesyonel teknik servis çözümü Asisst’i hayata geçirdi. Müşterilerin sorunlarını hızlı ve pratik bir şekilde çözmek, onları en doğru biçimde yönlendirmek için tasarlanan Egepen Deceuninck Assist, profesyonel ekip ve geniş servis ağı ile üst düzey bir hizmet standardı sunuyor. Türkiye’nin dört bir yanından 150’ye yakın bayi ile hizmet veren uygulamayla, PVC pencere ve kapı markası ne olursa olsun, tüm kullanıcılara pencere değişimi ve teknik servis hizmet konularında destek sağlanıyor, evin özelliklere ve ihtiyaca uygun öneriler paylaşılıyor.
Garanti süresi dolmuş olsa bile çözüm sunuyor
Assist; PVC pencere ve kapılardaki kanat ayarsızlıkları, çift açılım arızası, ısı kaybı, su ve rüzgar sızdırması ve benzeri şikayetlerde uzman kadrosuyla devreye girerek soruna hızlıca yanıt veriyor. Pencelerin değişmesi gereken durumlarda ise Assist profesyonel ekibi, kullanıcılar için en uygun seriyi belirliyor ve sorunları en hızlı şekilde çözüyor. Aynı sorunun tekrar yaşanmaması için öneriler paylaşılıyor. Egepen Deceuninck, bu projeyle birlikte pencere ve kapılarını tamir ve bakım yaptırmak isteyen kullanıcılara, garanti süresi dolmuş dahi olsa çözüm sunuyor.
Profesyonel ekiplere özel eğitim…
Türkiye genelindeki yaygın bayi ağı ile Assist hizmeti sağlayan Egepen Deceuninck, hizmeti veren tüm Assist teknik bayi servislerindeki profesyonel ekiplere özel eğitimler düzenliyor. Eğitimlerde; teknik eğitim, satış sonrası hizmet ve müşteri ilişkileri, gelen şikayetler, asisst şikayetlerinin aşamaları ve çözüm önerileri paylaşılıyor.
İlginizi Çekebilir
Mutfak Tasarımında 5 Altın Kural
OYAK Çimento, Kireç Üretim Faaliyetlerine Başladı
Türkiye’nin İlk Yüksek Hızlı Asansörü İçin Hazırlık